Dlaczego recepcja jest wizytówką salonu fryzjerskiego?
Trudno nie zgodzić się z tym, że to właśnie recepcja jest tą przestrzenią, którą można uznać za wizytówkę salonu fryzjerskiego. Nie może być zresztą inaczej, skoro mamy do czynienia z centralnym miejscem, na które klient powinien zwrócić uwagę zaraz po wejściu do salonu.
W idealnym układzie jest to samodzielne pomieszczenie, bywa jednak i tak, że mamy do czynienia jedynie z wydzielonym miejscem znajdującym się w głównym pomieszczeniu należącym do lokalu. To, gdzie się znajduje, nie ma zresztą aż tak dużego znaczenia. Jeśli jest dobrze zaprojektowana możemy mieć pewność, że będzie mieć pozytywny wpływ tak na komfort, jak i na zadowolenie naszych klientów.
Co więcej, jest ona w stanie poprawić komfort pracy samego fryzjera. Jeśli jest nie tylko elegancka, ale również spójna z innymi pomysłami na salon, może stworzyć wyjątkowy nastrój, o którym mówi się, że jest wabikiem na klientów.
Producent mebli fryzjerskich - jak wybrać?
Istnieje przynajmniej kilka firm, które oferują fryzjerskie meble recepcyjne charakteryzujące się wysoką jakością i to właśnie polecanymi przez nie produktami należy zainteresować się w pierwszej kolejności. W zależności od tego, jaki styl bardziej nam odpowiada i jaki jest bardziej spójny z wystrojem całego lokalu, możemy pozwolić sobie nie tylko na recepcje wyjątkowo nowoczesne, ale i te, które swoim stylem nawiązują do czasów minionych.
Bez względu jednak na to, która opcja bardziej nam odpowiada, stawiajmy przede wszystkim na jakość wybranych przez siebie mebli. Jeszcze przed złożeniem zamówienia dobrze jest też upewnić się, czy oferta obejmuje same meble recepcyjne, czy też witrynę fryzjerską. Dziś jest to coraz powszechniejsza praktyka pozwalająca na obniżenie kosztów związanych z wyposażeniem salonu.
Recepcja - prestiż salonu
Recepcja fryzjerska pełni funkcję reprezentacyjną, jest jednak również pomieszczeniem o praktycznym znaczeniu. To właśnie w niej umawia się klientki i odbiera telefony, nie dziwi więc to, że jest istotną częścią składową każdego salonu fryzjerskiego, którego właścicielowi zależy na tym, aby jego lokal był postrzegany jako profesjonalny.
Już choćby dlatego mamy do czynienia z tym elementem wyposażenia, na którym nie powinno się oszczędzać. Recepcja zaprasza klienta, aby rozgościł się w salonie, poczuł się w nim wygodnie i bezpiecznie, a następnie zdecydował się na powrót do niego. Ma ogromny potencjał, którego nie powinno się marnować pod pozorem szukania oszczędności.
V Strona główna Blog AgendaPro 5 najlepszych praktyk, które usprawnią ... Salony kosmetyczne to wyjątkowe biznesy, ponieważ pozwalają na interakcję z publicznością w bardziej intymny sposób niż wiele innych...
V Strona główna Blog AgendaPro 7 wskazówek, jak odnieść sukces z ... Twój Salon Urody, przestrzegając pewnych ogólnych zasad biznesowych, posiada również kilka kluczowych sekretów sukcesu. Oczywiście, bo...
V Strona główna Blog AgendaPro Jak wyróżnić się na tle konkurencji jako ... Dziś panuje makijażowy boom, a te z nas, które zajmują się tą piękną sztuką, wyróżniają się jakością produktów i usług...