17 lutego 2022 Udostępnij

Matchmaker Lilly Dillon otwiera Barber Agency

Według byłej kierowniczki Ruffians Lilly Dillon, jeśli chodzi o rekrutację, jeden rozmiar nie pasuje do wszystkich. Po 25 latach doświadczenia jako barber, trycholog i kierownik barbershopu, Lilly postanowiła zmierzyć się z tym problemem, zakładając The Barber Agency, firmę rekrutacyjną, która dopasowuje barberów do marek.

"Rekrutacja zawsze była moim największym bólem głowy. Za każdym razem, gdy otwierano nowy sklep, trzech lub czterech najlepszych fryzjerów przenosiło się do nowo powstałej placówki, a ja stawałam przed tym samym problemem" - mówi Lilly. "Kandydaci, którzy wchodzili przez drzwi, nie mieli odpowiednich umiejętności, nie zrobili badań lub po prostu nie pasowali do sklepu. Kończyło się na tym, że wysyłałam ich do innych salonów fryzjerskich".

Doświadczenie Lilly nauczyło ją, że fryzjerzy i salony fryzjerskie są wyjątkowe, a powody, dla których ludzie odchodzą lub są niezadowoleni są szerokie i zróżnicowane. "Większość ludzi myśli, że chodzi o pieniądze" - mówi Lilly - "ale tak nie jest. Tak, wynagrodzenie odgrywa dużą rolę, ale chodzi również o znalezienie fryzjera, który będzie pasował do środowiska, kultury i rodzaju usług. Podczas rekrutacji ludzie traktują wszystkich fryzjerów i salony fryzjerskie tak, jakby były takie same, co jest szalone. Nie robiłbyś tego samego dla restauracji i szefów kuchni, więc dlaczego miałbyś robić to samo dla fryzjerów?".

Popełnianie błędów raz po raz jest czasochłonne i może mieć negatywny wpływ na biznes i karierę pojedynczego fryzjera. Rozwiązaniem jest nowa usługa Lilly - Barber Agency, która łączy osobowości z odpowiednimi salonami fryzjerskimi i vice versa.

Bez względu na to, czy chodzi o pracę w pełnym czy niepełnym wymiarze godzin, zlecenie edukacyjne czy sesję zdjęciową, The Barber Agency obiecuje przeprowadzić szczegółowe badania dotyczące fryzjera i stanowiska, które należy obsadzić, aby zrozumieć rodzaj salonu, stanowiska lub projektu.

"Rygorystyczny proces rozmowy kwalifikacyjnej uwzględnia wykształcenie, historię i umiejętności fryzjera, a surowe testy branżowe zapewniają, że umiejętności fryzjera są tak dobre, jak mówią" - mówi Lilly.

Masz własny ból głowy związany z rekrutacją? Zajrzyj na www.thebarberagency.com i nową stronę Lilly na Instagramie @thebarberagency lub napisz do niej na hello@thebarberagency.com.

Magdalena Olszak

Redakcja supershape.pl