Jaką klientelę mają fryzjerzy
Jako fryzjer, widzisz wiele rodzajów ludzi przez cały dzień. Musisz ukierunkować swojego wewnętrznego profesjonalistę, aby poradził sobie z każdym, od golących się div po szlochające exy. Ale różnorodność klientów oznacza, że nigdy nie ma nudnej chwili w pracy. Każdy klient wnosi nową historię, aby urozmaicić otoczenie w pracy, a jeśli jest ona wystarczająco soczysta, nikt nie będzie narzekał. Oto rodzaj klienteli, z jaką mają do czynienia fryzjerzy.
#1 The Ex
Jeśli kiedykolwiek miałeś złe rozstanie, będziesz wiedział, jak to jest chcieć udowodnić swojemu byłemu, że poszedłeś dalej i radzisz sobie lepiej niż kiedykolwiek, nawet jeśli nie jesteś - szczególnie jeśli nie jesteś. Fryzjerzy ciągle mają do czynienia z byłymi osobami, które przychodzą do sklepu w poszukiwaniu przemiany poprzez cięcie włosów. Czasami znajdują ludzi przygotowujących się do ślubu i wtedy właśnie fryzjerzy przechodzą w tryb awaryjny, aby pomóc klientowi wyglądać najlepiej, jak kiedykolwiek był.
#2 The Chatterbox
Bez względu na to, jak bardzo mogą być irytujące, fryzjerzy są wdzięczni za energię i plotki, które przychodzą z tym klientem. Gaduła bełkocze w całej fryzurze, mówiąc o wszystkim, od długości grzywki po kolor butów, które właśnie kupili. Chociaż może to być trochę irytujące, gdy próbujesz zamienić z nimi słowo i nie dadzą ci czasu na rozmowę, nigdy nie ma nudnej chwili z tego typu klientem.
#3 Hopelessly Lost
W większości przypadków klienci przychodzą do sklepu z ledwie wyczuciem, czego chcą. Ci klienci, jeśli nie będą właściwie prowadzeni, w końcu poproszą o "tylko wykończenie tu i tam". Ci klienci muszą zrozumieć, że fryzjerzy mają najlepsze serce i chcą tylko pomóc klientowi wyglądać jak najlepiej. Najlepiej jest po prostu zaakceptować to, że nie wiesz, a nie podawać nieprecyzyjne opisy, które mylą nawet ciebie samego, to oszczędza dużo czasu.
#4 Katastrofa DIY
Ten typ klienta jest często tarłem 3 rano wezwań do wstania i odwrócenia swojego życia. Dla wielu osób oznaki zmian w życiu zaczynają się od zmian w kolorze włosów. Klienci ci mogą pojawić się z problemami, począwszy od złego strzyżenia włosów dzięki nożyczkom bezpieczeństwa po spaloną skórę głowy z wybielacza pozostawioną na zbyt długo. Ale ci klienci muszą być szczerzy wobec fryzjera o tym, co sobie zrobili, bez względu na to, jak żenujące może to być, to ułatwi sprawę.
Dobry fryzjer wie, jak radzić sobie z każdym rodzajem klientów w każdej możliwej sytuacji.
V Strona główna Blog AgendaPro 5 najlepszych praktyk, które usprawnią ... Salony kosmetyczne to wyjątkowe biznesy, ponieważ pozwalają na interakcję z publicznością w bardziej intymny sposób niż wiele innych...
V Strona główna Blog AgendaPro 7 wskazówek, jak odnieść sukces z ... Twój Salon Urody, przestrzegając pewnych ogólnych zasad biznesowych, posiada również kilka kluczowych sekretów sukcesu. Oczywiście, bo...
V Strona główna Blog AgendaPro Jak wyróżnić się na tle konkurencji jako ... Dziś panuje makijażowy boom, a te z nas, które zajmują się tą piękną sztuką, wyróżniają się jakością produktów i usług...