Ambasador OSMO Justin Carr rozpoczyna serię Chop & Change na YouTube
Justin Carr i jego zespół z That Feeling barbershop zwrócili się w stronę telewizji, prezentując Chop & Change, swój nowy dwutygodnik z grami i talk show na YouTube.
Ambasador OSMO ma na celu dostarczenie widzom rozrywki, zabawy i śmiechu w swoim talk show. Ponadto, co tydzień w programie pojawia się mnóstwo znanych gości, od Dappy'ego po Dele Ali!
Justin i zespół That Feeling są przyzwyczajeni do poprawiania ludziom humoru swoimi ostrymi jak brzytwa fryzurami, ale w związku z tym, że przez większość roku nie mogli pracować, Justin miał czas na zastanowienie się nad wykorzystaniem swojej kreatywności i energii. Zaplanował, że That Feeling będzie marką lifestylową, a nie tylko salonem fryzjerskim - łącząc muzykę, modę, produkcję, modeling, fotografię, raperów, a nawet tworzenie treści. Seria Chop & Change była naturalnym kierunkiem dla Justina i jego zespołu kreatywnego.
W planowanych 14 odcinkach nowej serii Chop & Change gośćmi będą muzycy Aston Merrygold, Dappy, Tion Wayne, One Acen i Gassed Up Lighties, piłkarze Dele Ali, Ainsley Maitland-Niles i William Ekong, twórca treści Sarchie, producent muzyczny Hargo i prezenterka radiowa Jourdan, a gospodarzami będą Justin i zespół That Feeling.Justin komentuje: "That Feeling to coś więcej niż barbering, wszyscy jesteśmy kreatywni i mamy tę energię i pasję, aby naprawdę pokazać, jak barbering może otwierać możliwości i być naprawdę ekscytującą branżą, której częścią można być. Chop & Change pomaga nam wyrwać się z barberingowego pudełka i otworzyć się na jeszcze większą kreatywność. Chcemy pokazać następnemu pokoleniu barberów, że wszystko jest możliwe.
"Wszystko to zostało sfinansowane niezależnie, a pisanie, produkcja, filmowanie i montaż zajęły nam sporo czasu, co robiliśmy podczas blokady. Wiem, że tworzenie treści i media społecznościowe są na topie, więc musimy to wykorzystać i zagrać na naszych kreatywnych mocnych stronach. Mam świetną sieć znanych klientów i przyjaciół, więc naturalnym wydawało się zaangażowanie ich w serię. "
Sprawdź Chop & Change, emitowane w każdą środę i niedzielę o 20.30 na oficjalnej
stronie Chop & Change w serwisie YouTube
.
Czytaj dalejKevin
Luchmun ogłoszony nowym ambasadorem AndisCzy
fryzjerzy
powinni
być klasyfikowani jako kluczowi pracownicy?
Zmiany w wytycznych dotyczących usług bliskiego kontaktu od poniedziałku 17 maja
V Strona główna Blog AgendaPro 5 najlepszych praktyk, które usprawnią ... Salony kosmetyczne to wyjątkowe biznesy, ponieważ pozwalają na interakcję z publicznością w bardziej intymny sposób niż wiele innych...
V Strona główna Blog AgendaPro 7 wskazówek, jak odnieść sukces z ... Twój Salon Urody, przestrzegając pewnych ogólnych zasad biznesowych, posiada również kilka kluczowych sekretów sukcesu. Oczywiście, bo...
V Strona główna Blog AgendaPro Jak wyróżnić się na tle konkurencji jako ... Dziś panuje makijażowy boom, a te z nas, które zajmują się tą piękną sztuką, wyróżniają się jakością produktów i usług...