
Art.barbers otwiera się jako część nowego kompleksu art.quarter w Birmingham
Art.quarter z radością ogłasza rozpoczęcie działalności art.barbers - pierwszego elementu projektu, który wystartuje w piątek 16 października.
art.barbers zapewni co najmniej dziesięć nowych miejsc pracy, a także zaoferuje mężczyznom z Birmingham luksusowy fryzjer w przystępnej cenie.
art.barbers jest pierwszym oficjalnym brytyjskim partnerem aplikacji do rezerwacji online, Booksy, a ich wyłącznym partnerem jest American Crew.
Założyciel art.quarter, Jordan Patel, mówi: "Wspaniale jest móc zaoferować światełko nadziei w tych niezwykle trudnych dla miasta czasach. Koronawirus miał tak ogromny wpływ na high-street, więc być w stanie otworzyć firmę w tym czasie i zapewnić zarówno zatrudnienie, jak i szkolenia dla tej liczby osób w procesie, jest prawdziwym błogosławieństwem."
Megan Mackie, Marketing Manager w Booksy dodaje: "Booksy są dumne z partnerstwa z art.barbers. Ogólne doświadczenie klienta jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek, od bezproblemowej wielokanałowej rezerwacji, aż po zaangażowanie po wizycie, każdy krok może wyróżnić firmę spośród innych. Teraz, kiedy wizyta poza domem jest znacznie bardziej przemyślaną wycieczką, nasi użytkownicy szukają każdej okazji, aby bezpiecznie spędzić czas. Dla klientów kluczowe znaczenie ma teraz możliwość zanurzenia się w stylowym, wyjątkowym otoczeniu, a także pewność, że miejsce ma na uwadze ich bezpieczeństwo dzięki zastosowaniu wielu środków ostrożności COVID-19, co oznacza, że zarówno klienci, jak i fryzjerzy będą mieli prawdziwy spokój ducha, wiedząc, że podjęli wszelkie środki ostrożności, aby bezpieczeństwo stało się priorytetem."
Ian Tucker, American Crew's National Education Manager na Wielką Brytanię i Irlandię mówi: "Jesteśmy podekscytowani współpracą z salonem fryzjerskim art.quarter w ramach pionierskiego kompleksu wielokulturowego stylu życia w Birmingham. Jako liderzy w branży męskiej pielęgnacji od ponad 25 lat jesteśmy podekscytowani mogąc zaoferować fryzjerom art.quarter i ich klientom produkty, którym mogą zaufać, stworzone specjalnie dla mężczyzn. Mogą oni liczyć na nas, jeśli chodzi o najnowsze i najlepsze produkty do pielęgnacji włosów, ciała, golenia i stylu, jednocześnie zwiększając pewność siebie podczas świadczenia profesjonalnych usług, w tym jak zarządzać domową rutyną pielęgnacyjną i wprowadzać najnowsze trendy i style na salonie."
Czytaj dalej
Co musisz wiedzieć o możliwościach franczyzy dla fryzjerów
Jak plan gospodarki zimowej Rishi Sunaka pomoże fryzjerom?
"Dostałem złą recenzję na Facebooku z powodu moich tatuaży"
Formularz wywiadu psychologicznego
V Strona główna Blog AgendaPro Health Formularz historii choroby ... Format psychologicznego wywiadu medycznego zawiera informacje niezbędne do tego, aby specjalista mógł z wyprzedzeniem poznać wszelkie patologie...
V Strona główna Blog AgendaPro Estetyka Reklama w spa: wskazówki dotyczące skutecznego podejścia Marketing marki Twojego salonu powinien obejmować zarówno sieć wirtualną, jak i fizyczną, aby osiągnąć jak...
V Strona główna Blog AgendaPro Health Pomysły na stworzenie reklamy ośrodka zdrowia ... Posiadanie dobrej usługi jest ważne, ale umiejętność jej sprzedaży ma fundamentalne znaczenie. Tworzenie atrakcyjnych...