
Prawie połowa fryzjerów czuje się jak "nieoficjalni terapeuci
Prawie połowa fryzjerów i profesjonalistów włosów (43%) czuje się jak ich klienta nieoficjalny terapeuta cały czas, według nowego badania przez rezerwację aplikacji Booksy, że spojrzał na zdrowie psychiczne fryzjerów.
Aplikacja, która łączy 13M użytkowników do urody i wellness profesjonalistów na spotkania, postanowił pomóc fryzjerów poprzez wyznaczenie 19 maja, jako National Barber Mental Health Awareness Day.
Booksy świeci światłem orędownictwa i wsparcia na problemy ze zdrowiem psychicznym barberów mogą mieć i pozwala im wiedzieć, że to jest w porządku, aby mieć dzień off, wziąć czas dla siebie, i mówić o swoich problemach, zbyt.
Według ankiety Booksy, 44% profesjonalistów włosów mają trudny czas oddzielenia się od pracy psychicznie, nawet gdy nie są za krzesłem.
Co wykazało badanie...
Badanie przeprowadzone przez Booksy wśród konsumentów ujawniło, czym dzielą się ze swoimi fryzjerami i jakie mają o nich opinie.
Co klienci faktycznie zauważają:
- 26% zauważa, że ich fryzjer często wydaje się niespokojny
- 27% zauważa, że ich fryzjer często wydaje się zestresowany
- 22% zauważa, że ich fryzjer często sprawia wrażenie przygnębionego
- 28% zauważa, że ich fryzjer często wydaje się przepracowany
Fryzjerzy mają istotny wpływ na swoich klientów:
- 53% osób czuje się bardziej optymistycznie po wizycie u fryzjera.
- 37% ma większe poczucie wspólnoty.
- 36% czuje się pewniej w sytuacjach towarzyskich.
Najpopularniejsze tematy do rozmów z fryzjerem:
- Zdrowie psychiczne-36%
- Zdrowie fizyczne-48%.
- Praca-65%
- Relacje osobiste-48%
- Seks-29%
- COVID-19-67%
- Rodzina-67%
Z rad którego specjalisty ludzie najchętniej korzystają:
- Fryzjerzy-37%
- Barmani-29%
- Trenerzy personalni-34%
Czytaj dalej
Kevin Luchmun nowym szefem międzynarodowego zespołu artystycznego Andis
Dark Stag ogłasza swoich pierwszych ambasadorów
Simon Shaw w którym salonie fryzjerskim zatrzyma się po post-lockdown?
Formularz wywiadu psychologicznego
V Strona główna Blog AgendaPro Health Formularz historii choroby ... Format psychologicznego wywiadu medycznego zawiera informacje niezbędne do tego, aby specjalista mógł z wyprzedzeniem poznać wszelkie patologie...
V Strona główna Blog AgendaPro Estetyka Reklama w spa: wskazówki dotyczące skutecznego podejścia Marketing marki Twojego salonu powinien obejmować zarówno sieć wirtualną, jak i fizyczną, aby osiągnąć jak...
V Strona główna Blog AgendaPro Health Pomysły na stworzenie reklamy ośrodka zdrowia ... Posiadanie dobrej usługi jest ważne, ale umiejętność jej sprzedaży ma fundamentalne znaczenie. Tworzenie atrakcyjnych...