28 lutego 2017 Udostępnij

Jak wprowadzić nowoczesność do poczekalni salonu fryzjerskiego?

We współczesnych salonach fryzjerskich wygodne poczekalnie dla klientów to już standard i trudno wyobrazić sobie dobrze prosperującą firmę, która nie zadbałaby o te pomieszczenie. W dużej mierze wynika to z oczekiwań samych klientów, choć nie bez znaczenia są i te wymogi, które wiążą się bezpośrednio z przepisami polskiego prawa.

Oczywiście, producenci mebli fryzjerskich doskonale zdają sobie z tego sprawę, ich kolekcje obejmują dziś więc nie tylko klasyczne fotele do strzyżenia oraz myjki fryzjerskie, ale również meble do poczekalni. Przykładem mogą być choćby rozwiązania stanowiące część oferty firmy Ayala.

Ayala - nowoczesne meble

Tu na szczególną uwagę zasługuje Ayala Alicante – utrzymana w nowoczesnym stylu sofa, która zwraca na siebie uwagę nie tylko ze względu na niebanalny wygląd, ale i z uwagi na to, że była już wielokrotnie nagradzana na targach branżowych. Te pozytywne recenzje nie powinny być zresztą dla nas zaskoczeniem, skoro mamy do czynienia z meblem nie tylko solidnym, ale również innowacyjnym.

Wygoda u fryzjera

Warto wspomnieć choćby o obecność specjalnych pasów i drewnianego stelaża, istnieje też możliwość tapicerowania sofy zarówno w jednym, jak i w dwóch kolorach obicia. Na uwagę zasługuje i to, że sofa pozwala na stworzenie wygodnego miejsca nawet dla trzech osób, co sprawia, że pozwala na rozwiązanie problemu ograniczonej przestrzeni w salonach fryzjerskich.

Gwarancja jakości

Do wykonania elementów tapicerowanych wykorzystano tu skaj, co nie tylko ułatwia utrzymanie sofy w czystości, ale również sprawia, że relatywnie łatwo można poradzić sobie z ewentualnymi zabrudzeniami. Cena sofy jest uzależniona przede wszystkim od tego, na jakie obicie zdecyduje się zamawiający. Mamy zresztą do czynienia z meblem wyjątkowo trwałym, z gwarancją od producenta, co sprawia, że sam zakup można uznać za inwestycję.

Właściciele salonów fryzjerskich marzą o tym, aby wnętrza ich miejsca pracy nie budziły żadnych zastrzeżeń. Mają świadomość tego, jak ważne jest pierwsze wrażenie, zdają sobie też coraz lepiej sprawę z tego, że klient dokonuje często oceny całego zakładu na podstawie tego, co zobaczył w poczekalni.

Magdalena Olszak

Redakcja supershape.pl