3 lutego 2022 Udostępnij

Nowa platforma do strzyżenia w domu, uruchomiona przez wiodącego specjalistę w dziedzinie fryzjerstwa męskiego

Joe Mills, właściciel Joe and Co w Soho, nawiązał współpracę z nową platformą Shortcut, świadczącą usługi fryzjerskie w domu.

Z powodu pandemii COVID-19, surowe środki dystansu społecznego i nieufni klienci znacznie zmniejszyli możliwości salonów fryzjerskich.

Ale Shortcut ma na celu zaoferowanie rozwiązania, zapewniając usługi strzyżenia na żądanie w domu w Wielkiej Brytanii. Rozpoczęli oni swoją działalność poprzez partnerstwo z londyńskimi salonami Joe and Co i The Lounge, które rozpoczyna się 24 sierpnia.

Teraz fryzjerzy z Joe and Co mogą zapewnić najlepsze strzyżenie męskie dostosowane do stylu, stylu życia i przyzwyczajeń swoich klientów w zaciszu własnego domu, dokonując rezerwacji za pośrednictwem aplikacji Shortcut.

Stylista sesyjny i właściciel Joe and Co oraz The Lounge w centrum Londynu, Joe Mills, mówi: "Jako branża musimy być dynamiczni, aby przetrwać. Podobnie jak amerykańscy profesjonaliści, nasi fryzjerzy męscy zostali szczególnie dotknięci przez COVID-19. Podczas gdy my próbujemy wrócić do nowej normalności, kluczem jest, abyśmy reagowali na potrzeby klientów i rozwijali biznes.

"Shortcut daje naszym stylistom możliwość kontaktu z ich stałymi klientami, poznania nowych klientów poza murami salonu fryzjerskiego, właścicielom salonów przejęcie kontroli i maksymalizację potencjału dochodów oraz ochronę biznesu. Zapraszamy salony, grupy i salony fryzjerskie do zapisania się, abyśmy mogli nadal obsługiwać naszych klientów, którzy nie są szczęśliwi, aby przyjechać do miast lub miasteczek, zamiast tracić ich na rzecz innych stylistów bliżej ich domu.

"Rezerwując poprzez Shortcut, klienci wiedzą, że otrzymują profesjonalną usługę od stylisty z salonu, podczas gdy właściciel salonu może mieć kontrolę nad spokojniejszym czasem. Salon ustala cenę wizyty i współpracuje ze stylistą na zasadzie prowizji, możesz obsługiwać obecnych klientów i poszerzać swoją klientelę poza swoją lokalizację przy głównej ulicy. Klienci, którzy chcą umówić się na wizytę w domu, nie zmienią się, więc jako branża musimy zapewnić im najwyższej klasy, profesjonalną obsługę, bez naruszania klasycznej struktury salonu."

Współzałożyciel Shortcut i COO Will Newton: "Nasza platforma pozwala profesjonalistom w dziedzinie pielęgnacji włosów i ich klientom kontrolować środowiska, w których wchodzą w interakcje. Poprzez współpracę z salonami fryzjerskimi takimi jak Joe and Co, dążymy do tego, aby umożliwić ceglanym i zaprawionym w boju salonom i ich pracownikom osiągnięcie - a miejmy nadzieję, że nawet przekroczenie - ich strumieni przychodów sprzed wprowadzenia COVID w ramach modelu, który odzwierciedla naszą nową rzeczywistość."

Will i jego zespół w Shortcut mają nadzieję na rozszerzenie partnerstwa detalicznego firmy na całym jej obszarze zarówno w USA, jak i w Wielkiej Brytanii.

Will mówi: "Chociaż strzyżenie w domu nie jest nowością, to z pewnością jest na nie popyt - zwłaszcza, że zmieniają się zachowania konsumentów. Oferujemy atrakcyjną ofertę, która umożliwia właścicielom salonów, grupom i właścicielom barbershopów zwiększenie potencjału zarobkowego poza początkowym okresem ponownego otwarcia COVID-19, przy zachowaniu niezbędnych protokołów bezpieczeństwa, po jednym z najtrudniejszych okresów gospodarczych w historii."

Salony mogą ustalać własne harmonogramy, zarządzać swoją osobistą książką biznesową i rozmawiać z klientami za pośrednictwem technologii Shortcut. Po ponownym otwarciu COVID-19, Shortcut wykonał ponad 3000 strzyżeń, a jego usługi w domu wzrosły o 600% w USA.

Czytaj dalej

Nowe zasady dotyczące zakrywania twarzy przez klientów

Jak postawić stopę w drzwiach branży

Kto pojawi się na Modern Barber Stage na Salon International 2020?

Magdalena Olszak

Redakcja supershape.pl